SAA Suomi

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SAA Suomi

Nimettiömien seksiaddiktien keskustelupalsta. Ihmisille jotka haluavat toipua addiktiostaan.


    Kohti luonnollista seksielämää

    avatar
    omenapallo


    Viestien lukumäärä : 2
    Join date : 08.07.2020

    Kohti luonnollista seksielämää Empty Kohti luonnollista seksielämää

    Viesti kirjoittaja omenapallo Ma Heinä 20, 2020 2:50 pm

    Viikon ilman orgasmia ja perusolot päällä eli vitutus ja masennus. Tiedän että runkku auttaa hetkellisesti, mutta ihmettelen mistä johtuu runkkaamisen jälkeen tuleva ahdistus ja epäsosiaalisuus, yleensä noin päivän viiveellä?

    Olin aiemmin kolme kuukautta ilman orgasmia, olo oli pääosin hyvä. Kun runkkasin niin tulin unettomaksi vaikka olo kyllä jäi hyväksi (tosin himokkaaksi) kunnes runkkasin lisää.

    Jos kuukausienkaan kuivat jaksot ei auta niin tuleeko elää ikuisesti selibaatissa, vai miten saisin normaalin seksielämän itselleni niin, että se eheyttää ja virkistää, eikä aiheuta morkkista ja muuta negatiivista?

    Lisäksi kun olen runkkaamatta niin olo on esim parin viikon jälkeen tosi energinen ja saan paljon aikaan, alakulo on orgasmin päässä.

    Mikä auttaisi?
    avatar
    omenapallo


    Viestien lukumäärä : 2
    Join date : 08.07.2020

    Kohti luonnollista seksielämää Empty Vs: Kohti luonnollista seksielämää

    Viesti kirjoittaja omenapallo Su Maalis 13, 2022 12:38 pm

    Nyt tiedän mikä vaivaa. Lapsuudentrauma. Olen aloittanut traumatyöskentelyn. Olen ollut nyt kolme viikkoa runkkaamatta. Olo on kurja. Himo on kova.

    Trauma aiheuttaa addiktioita ja muuta myös. Jokaisen riippuvuuden perimmäinen syy on useimmiten trauma. Luen traumakirjallisuutta ja menen traumaterapiaan.

    Trauma on kuin kantaisi joka paikkaan kivirekeä mukanaan. Traumatyöskentelyn avulla seksiriippuvuuksin ratkeaa.

    Olen löytänyt vastauksen! En luovuta, haluan parantua!

      Kellonaika on nyt Pe Huhti 26, 2024 7:36 pm